2012. február 19., vasárnap

A Téma Makró fotózás...

Amint említettem az előző bejedzésben a Makró fotózás lesz a téma. akkor kezdjünk is bele ki mentem az udvarra témát keresni, találtam is egyből maradék hóban 1-2 apróság volt de azt annyira nem sikerült, de se baj találtam mást ami a szemem elé került azt meg örökítettem ahogy csak tudtam végeredmény itt. :)

                                                                 Postaláda...
                                                                      Jég...
                                                                    Fadarab...
                                                     Idő nyomott hagyott rajta...
                                                                 Változások...
                                                                  Számsor...

Kővetkező téma szerintem a Templomok lesznek de még meg látom lehet inkább meg lepi lesz... :) 

2 megjegyzés: