2012. február 18., szombat

Havas Városliget...

Lusta voltam, de még is ki mentem fotózni egyet a városligetbe esett a hó rendesen.. végén el fáradtam és haza mentem.. :) de lett pár jó képem.
                                                                 Minden havas...
                                                                    korizés...
Esernyővel a vár felé...
                                                     
                                                                    Vár udvar..
                                                                     Sorban...
                                                            De havas lettem...
                                                               Pirosan 6t..
                                                               Át a hídon...

Következő bejedzés a makró fotózás lesz, csak témát kell találni majd... :)

2 megjegyzés: