2012. március 4., vasárnap

Pár régebbi képek..

Kicsit el kezdtem kukázni a képeimet amik fölöslegesek és találtam köztük pár mégis csak jó képet (én véleményem szerint) Velencei tónál készült képek jöttek most nézőpont elé, de más is. egy varró gép is portrét állt nekem, még egy állatka is.. :)

                                                               Zo-Zo állványa.
                                                                Magával ragadó..
                               
                           
                                                                Homályos...
                                                                      Gép...
                                                                  Csillogás...
                                                                       Fila...
                                                             Mollym kifeküdt...


Mostanában elég lusta vagyok fotózgatni nincs ötlet és kedv de vissza térek az életbe most már :)
De Szombatra meg van a munkám... itt:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése